ដេប៉ាតឺម៉ង់វិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យូទ័រ
ផែនការសិក្សារបស់ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រវិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យូទ័រ (៤ ឆ្នាំ)
ឆ្នាំ ល.រ មុខវិជ្ជា ឆ្នាំទី១ ឆមាសទី១ ១ OHS Work ២ Gender and Social Equity Principle and Policy ៣ Public Adminstrator ៤ Technical English ៥ Office Applicantion ៦ Math For Computer ៧ Soft Skill ៨ Job Consultation and Placement (English) ៩ Computer Fundamentals ឆ្នាំទី១ ឆមាសទី២ ១ Office Applicantion ២ Small Business ៣ C Programming ៤ Adobe Photoshop ៥ Basic Network ៦ Computer Maintenance ឆ្នាំទី២ ឆមាសទី១ ១ C++ ២ Database Management I ៣ Web Design I(HTML,CSS) ៤ MikroTik ៥ E-Commerce ឆ្នាំទី២ ឆមាសទី២ ១ Database Management II ២ UI/UX Design ៣ CCTV ៤ Web Design II (JavaScript/JQuery) ៥ Video Editor ឆ្នាំទី៣ ឆមាសទី១ ១ Windows Server ២ CCNA I ៣ React.JS ៤ SQL Server ៥ Web Application Development I ឆ្នាំទី៣ ឆមាសទី១ ១ Linux ២ Visual Basic I ៣ Node.JS ៤ CCNA II ៥ Web Application Development II ឆ្នាំទី៤ ឆមាសទី១ ១ Visual Basic II ២ Mobile Application I ៣ CCNA III ៤ Method of Research ៥ Project Management ឆ្នាំទី៤ ឆមាសទី២ ១ Mobile Application II ២ Linux Administraor ៣ Information Security តូនាទី ដេប៉ាតឺម៉ង់វិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យូទ័រ
- រៀបចំ សរសេរ និងចងក្រងកម្មវិធីសិក្សា ជំនាញវិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យូទ័រ ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្ររង និងវគ្គសិក្សាខ្លីដែលទាក់ទងនិងផ្នែក កុំព្យួទ័រ
- រៀបចំសរសេរ Syllabus សម្រាប់ជំនាញវិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យូទ័រ ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្ររង និងវគ្គសិក្សាខ្លី
- រៀបចំកាលវិភាគសម្រាប់បង្រៀនជំនាញ វិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យូទ័រ លើកម្រិតសញ្ញាបត្របច្ចេកទេសនិងវិជ្ជាជីវៈ បរិញ្ញាបត្ររង និងបរិញ្ញាបត្រ
- ធ្វើការបែងចែកសាស្រ្តាចារ្យ គ្រូបច្ចេកទេសទៅតាមមុខជំនាញបានច្បាស់លាស់ ចាប់ពីកម្រិតសញ្ញាបត្រវិជ្ជាជីវៈ១ រហូតដល់បរិញ្ញាបត្រ វិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យួទ័រ
- ដឹកនាំត្រួតពិនិត្យនិងវាយតម្លៃសាស្រ្តាចារ្យនិងគ្រួបច្ចេកទេសក្នុងការបង្រៀនឲ្យមានប្រសិទ្ធភាព
- សហការជាមួយការិយាល័យសិក្សាដើម្បី តាមដាន ត្រួតពិនិត្យ និងវាយតម្លៃលើការសិក្សារបស់សិស្ស និស្សិត
- សហការជាមួយការិយាល័យធានាគុណភាពផ្ទៃក្នុងដើម្បីពិនិត្យ និងវាយតម្លៃពីការបង្រៀនរបស់សាស្រ្តាចារ្យ និងគ្រួបច្ចេក ទេស
- សហការជាមួយការិយាល័យសិក្សា ការិយាល័យស្រាវជ្រាវ និងទំនាក់ទំនងដើម្បីកំណត់ពីតម្រូវការជំនាញ និងតម្រូវការទីផ្សារការងារ
- សហការជាមួយការិយាល័យសិក្សាដើម្បី រៀបចំ កំណត់នីតិវិធី ក្នុងប្រឡងបញ្ចប់ ការសរសេរសារណា សរសេររបាយការណ៍ និងការចុះកម្មសិក្សា
- ធ្វើរបាយការណ៍ជាប្រចាំស្ដីពីស្ថានភាពការងារជួនថ្នាក់ដឹកនាំ
- ទទួលភារកិច្ចផ្សេងៗទៀតដែលថ្នាក់ដឹកនាំប្រគល់ជួន
បរិញ្ញាបត្របច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មានវិទ្យា ( រយៈពេល ៤ឆ្នាំ សិក្សាពេញម៉ោង ចំនួន ១៣៦ក្រេឌីត )
- កំណត់ឲ្យបានពីតម្រូវការ របស់សិស្ស និស្សិត ក៏ដូចជាអាណាព្យាបាលសិស្ស និស្សិត
- កំណត់ឲ្យបានច្បាល់ពីតំម្រូវទីផ្សារការងារទាំងពេលបច្ចុប្បន្ន និងទៅអនាគត
- សរសេរកម្មវិធីសិក្សាមួយ ដែលមានភាពបត់ប៉ែនសមត្ថភាព សិស្ស និស្សិត និងតាមតម្រូវការទីផ្សារការងារ
- ពង្រឹង និងបំប៉នសមត្ថភាព សាស្រ្តាចារ្យ និងគ្រួបច្ចេកទេសឲ្យមានសមត្ថភាពអាចឆ្លើយតបនឹងកម្មវិធីសិក្សាខាងលើ ។
- ពង្រឹងការគោរពវិន័យរបស់ សិស្ស និស្សិត និងសាស្រ្តាចារ្យ
- លើកទឹកចិត្តឲ្យសាស្រ្តចារ្យ និងគ្រួបច្ចេកទេស មានការស្រាវជ្រាវ និងគំនិតច្នៃប្រឌិតខ្ពស់ ។
ការអភិវឌ្ឍន៍ធនធានមនុស្សផ្នែកវិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យូទ័រឲ្យបានគ្រប់គ្រាន់ និងសំបូរបែបដែលឆ្លើយតបនិងការប្រែប្រួល និងការអភិវឌ្ឍសង្គម សេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា តាមរយៈការអប់រំបណ្ដុះបណ្ដាលបច្ចេកទេស និងវិជ្ជាជីវៈប្រកបដោយគុណភាព ប្រសិទ្ធិភាព ការទទួលខុសត្រូវ មានក្រមសីលធ័ម ព្រមទាំងគំនិតច្នៃប្រឌិត ដែលស្របតាមបទដ្ឋានការងារ និងតាមតម្រូវការផ្ទាល់របស់សង្គមការងារកម្ពុជា ។
ដើម្បីសម្រេចគោលបំណងខាងលើ ដេប៉ាតឺម៉ង់វិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យូទរ័ មានគោលដៅដូចជា៖ឱកាសការងារ
- ការងារផ្នែកតបណ្ដាញ Network
- ការងារផ្នែកគ្រប់គ្រងទិន្និន័យក្នុងកម្រិត Database Implement
- ការងារផ្នែករចនាគេហទំព័រ
- ការងារផ្នែក រចនារូបភាព
- ការងារក្នុងរោងពុម្ព
- ការងារផ្នែកជួសជុលកុំព្យូទ័រ
- ជំនួយការរដ្ឋបាល
- ជំនួយការផ្នែកលក់ទាក់ទង បរិក្ខាកុំព្យូទ័រ
- មានសាស្ត្រាចារ្យ និងគ្រួបច្ចេកទេសជាច្រើនមានសមត្ថភាព និងកម្រិតគុណវឌ្ឍខ្ពស់
- មានគាំទ្រពីរដ្ឋ ធនាគារអភិវឌ្ឍន៍អាស៊ី និងដៃគួរមួយចំនួនទៀតក្នុងការផ្តល់សម្ភារសម្រាប់បង្រៀន ក៏ដូចជាការផ្ដល់អាហារូបករណ៍ដល់សិស្ស។
- វិទ្យាស្ថានមានមជ្ឈមណ្ឌលការងារ ការស្រាវជ្រាវ ផែនការនិងទីផ្សារ និងមានទំនាក់ទំនងល្អជាមួយរោងចក្រ សហគ្រាស ក្រុមហ៊ុន ដែលអាចធ្វើឲ្យដេប៉ាតឺម៉ង់អាចកំណត់បានយ៉ាងច្បាស់នូវតម្រូវការទីផ្សារការងារ ។
- សម្ភារសម្រាប់អភិវឌ្ឍន៍មានគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់សិស្សអនុវត្តន៍
- ជាគ្រឹះស្ថានអប់រំបណ្ដុះបណ្ដាលវិជ្ជាជីវៈតែមួយគត់ក្នុងខេត្តស្វាយរៀង ដែលស្ថិតក្រោមក្រសួងការងារនិងបណ្ដុះបណ្ដាលវិជ្ជាជីវៈ ។
- ពេលបច្ចុប្បន្ននេះ និងទៅអនាគត តម្រូវការកម្លាំងពលកម្មមានទំនោលខ្លាំង ទៅរកផ្នែកបណ្ដុះបណ្ដាលបច្ចេកទេស និងវិជ្ជាជីវៈ ។
- ការងារជាច្រើនទៀតទាក់ទងនឹងផ្នែកកុំព្យូទ័រ... ។
ថ្វីបើមានការប្រឈមជាច្រើនក៏ដោយ ក៏ឱកាសក៏មានច្រើនដែរសម្រាប់ដេប៉ាតឺម៉ង់វិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យូទ័រដើម្បីសម្រេចគោលដៅ ឱកាសទាំនោះមានដូចជា៖